Saffran

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

...Dagar...

Av Natalie - 27 mars 2012 23:54

Det värsta är aldrig det värsta ....

Känner mig bra men samtidigt känner jag att skallen om "The Food"  börjar gnaga sig fast nu känner jag inte ens av någon hungern längre känns som en helt vanlig dag med skratt och roligheter! Nu känns det som att Varför äter man ? Bara för att överleva ? Slösa pengar på sånt! Då finns det annat som är värt pengarna och ens tid, Men fixat måltidsersättare iaf. trots att det bara blir en om dagen vilket inte är meningen.... Men jag mår faktiskt riktigt bra!! konstigt nog! hmmm....

Nåja en dag i taget!




-förhoppningar -


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 2 maj 2013 13:34

The silence awakes me My heartbeat would so easily reveal me. Who am I ? What is left ? Is it my mind ? that constantly deceives me .   I am beginning to doubt me, If what I feel and see Is real. All my pride has left me. My value as a hu...

Av Natalie - 23 april 2013 18:45

Sometimes I Feel like I dont have a partner. It´s hard to believe there`s nobody out there. It´s hard to believe that I`m all alone.   I DON`T EVER WANT TO FEEL LIKE I DID THAT DAY !   You made me fall once again when does it end ? When...

Av Natalie - 17 april 2013 09:00


  Feel like your life is over. Feels like all hope is gone. This is all a crisis. This is all a blur. Let it out!  You can scream and you can shout! ...

Av Natalie - 11 april 2013 20:02


Varför ? varför känner jag mig så jävla ful och oduglig jag kan inte, Vill inte ens titta på mig själv i spegeln längre . .  Jag är inte bra nog, Du duger inte. . det är alla ord som snurrar i mitt huvud . .  Vad är felet på en ? varför ska det v...

Av Natalie - 9 april 2013 12:46


I drove for miles just to find you and find myself. All these screams, All these voices in my head. You gave me strength, gave me hope for a lifetime!It's not your fault I'm a bitch, I'm a monster. I'm a beast and I feast . .Baby I can feel myself...

Presentation


Natalie
22-02-91

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards